KSI - Ares (Quadeca Diss Track) Official Video

  Views 21,850,665

KSI

2 years ago

Directed by @RVBBERDUCK
Produced by afterparty.studio
Instrumental produced by z_azad
Twitter: KSIOlajidebt
Instagram: ksi
Facebook: KSIOlajidebt/
Footasylum: www.footasylum.com/
Snapchat: therealksi
Clothing: www.sidemenclothing.com/
Myprotein - bit.ly/2w9KGa0
KSI: Can't Lose available worldwide - www.cantlosefilm.com

Comments
Zuko On Cactus Juice
Zuko On Cactus Juice 2 hours ago
Hey everyone the video is set to newest first
Zuko On Cactus Juice
Zuko On Cactus Juice Hour ago
@Syed abdul Hadi nope...
Syed abdul Hadi
Syed abdul Hadi 2 hours ago
I couldn’t understand the bars back then but now listening to them this guy ended them lol
pupipew _
pupipew _ 3 hours ago
The guy below me is gaey
Zuko On Cactus Juice
Zuko On Cactus Juice 2 hours ago
hi
raymond moultrie
raymond moultrie 3 hours ago
How
The Winstonbro 1
The Winstonbro 1 3 hours ago
I know it’s been 2 years but watching this a couple times I think Ksi won the beef
raymond moultrie
raymond moultrie 3 hours ago
Same
xybay
xybay 3 hours ago
no im last
joe goldberg
joe goldberg 3 hours ago
@xybay nope
xybay
xybay 3 hours ago
@joe goldberg nope
joe goldberg
joe goldberg 3 hours ago
Nope
Clip God
Clip God 5 hours ago
defo last
ASAP-_-FLY
ASAP-_-FLY 6 hours ago
First
Finlay Laidlaw
Finlay Laidlaw 7 hours ago
First
Harry Hartill
Harry Hartill 9 hours ago
Why r there recent comments
Finesser1k
Finesser1k 12 hours ago
deaf people looking at the subtitles like this 0-0
that guy
that guy 12 hours ago
But I am last tho
Finesser1k
Finesser1k 12 hours ago
why are you at the top
that guy
that guy 12 hours ago
Why are most of the new comments last
Bob Cena
Bob Cena 13 hours ago
Why is everyone saying last?
greenocool1
greenocool1 13 hours ago
Last
Rohit N
Rohit N 13 hours ago
The guy below me ain't last. I am
Iheb Msaadia
Iheb Msaadia 15 hours ago
Last.
Iheb Msaadia
Iheb Msaadia 15 hours ago
To infinty and beyond
Conner Rogers
Conner Rogers 15 hours ago
Stop trying
Vickz
Vickz 15 hours ago
0:55 The last third of 2020 summed up
Jamie Hall
Jamie Hall 18 hours ago
yt vid idea, “how to get famous”, diss JJ
Raskaban
Raskaban 18 hours ago
Last
Hualow
Hualow 19 hours ago
the guy below me is lying
Larenze ‘The Dream’ Galloway
Larenze ‘The Dream’ Galloway 9 hours ago
@Hualow the guy under is the hokage
Tyson SR
Tyson SR 18 hours ago
@Hualow ye true
Hualow
Hualow 18 hours ago
yes but he isnt
Tyson SR
Tyson SR 18 hours ago
The Guy said last
Hiruzen Sarutobi
Hiruzen Sarutobi 20 hours ago
Last
Anamika Kumal
Anamika Kumal 23 hours ago
when he said venting I was actually thinking among us
CK Zam
CK Zam Day ago
Quadeca’s diss was like 100000x better than this
Eclipse 89
Eclipse 89 18 hours ago
I would rather listen to this. But Quadecas one was more offensive. Although that is because KSI has a lot of public dirt.
Nikko Haddon
Nikko Haddon 22 hours ago
the diss track and bars itself KSI wins but just the vibe and beat change of qaudeca's a straight up mood
Neil Dsa
Neil Dsa Day ago
Ksi is way better lol
Sajith Raman
Sajith Raman Day ago
i mean ur opinion
Sajith Raman
Sajith Raman Day ago
@Blueberryapple i dont think so
Connor Chartier
Connor Chartier Day ago
Meh, I might as well write a diss track of KSI too, why the fuck not X3
Andy Uren
Andy Uren Day ago
@Connor Chartier thats ok. If you look on my channel, i made a jokey disstrack on my friend with no actual setup so anythings possible i guess. But do what you wanna do, I'm not forcing you or anything
Connor Chartier
Connor Chartier Day ago
@Andy Uren See, I don't have the actual setup for it, but I really feel like doing it. Like I was already planning for a drake one, just for shits and giggles. I ain't that good neither lol.
Andy Uren
Andy Uren Day ago
Imagine if ksi actually found it lol
SuperiorSquid
SuperiorSquid Day ago
Why not lol
Andy Uren
Andy Uren Day ago
Go for it man!
BlackDeath
BlackDeath Day ago
I love how he dissed more rappers lol when he said quadeca diss lol
Shut Up
Shut Up 23 hours ago
Yea as if they're so small they don't matter haha
enjoyannoy
enjoyannoy Day ago
i cant be no friends with no cap
Elevate Astro
Elevate Astro Day ago
last stop the cap
Laki
Laki Day ago
no
KrishPlays
KrishPlays Day ago
Last stop the cap
Ethan King
Ethan King Day ago
NAHHHH IM LAST STOP THE CAP YO
Stalin_Memes999
Stalin_Memes999 Day ago
Last stop the cap
Stalin_Memes999
Stalin_Memes999 16 hours ago
@Ethan King NAH B STOP PLAYING WITH ME IM LAST BRUH 😈👑
Ethan King
Ethan King 16 hours ago
@Stalin_Memes999 NAH FAM IM LAST 😈 NO ONE CAN CHALLENGE ME
Stalin_Memes999
Stalin_Memes999 19 hours ago
@Ethan King NAH B IM LAST
Ethan King
Ethan King Day ago
@Stalin_Memes999 BIH IM LAST STFU
Stalin_Memes999
Stalin_Memes999 Day ago
@MRG Electrickz can’t be friends that thinks that I’m capping
sebastien proust
sebastien proust Day ago
last dont try it
ayyblessing
ayyblessing Day ago
nope last
sebastien proust
sebastien proust Day ago
last again
VONGAURD RIP
VONGAURD RIP Day ago
No
Silla Resistente
Silla Resistente Day ago
I put a drill beat over one of KSI's songs and it is fire!! Would mean the world to me if you'd check it out!
sebastien proust
sebastien proust Day ago
i said... don't try me
Amy Quigley
Amy Quigley Day ago
nah Last
VONGAURD RIP
VONGAURD RIP Day ago
No
xaraty
xaraty Day ago
nope im last
sebastien proust
sebastien proust Day ago
sorry my guy but im last, don't try me...
VONGAURD RIP
VONGAURD RIP Day ago
No
Iheb Msaadia
Iheb Msaadia Day ago
Last
ERaserYT
ERaserYT Day ago
THIS SONG IS NAMED BY MY NAME😂😂😂😂😂😂
the legend of zach
the legend of zach 13 hours ago
Wow your is ares?
Vaibhav TripathI
Vaibhav TripathI Day ago
How can we all search it at same time
JayveeTV
JayveeTV 2 days ago
Be honest you guys searched for this
Rohit N
Rohit N 13 hours ago
Love ur channel bruv
Kanedgy456
Kanedgy456 Day ago
i actually did search this
MyloTheCoolman 22
MyloTheCoolman 22 Day ago
Nope it’s was on my recommendation but first tho
Mohammed Ebrahim
Mohammed Ebrahim 2 days ago
...
Swagboyq tay
Swagboyq tay 2 days ago
What did he say
Parth Dhadke
Parth Dhadke 2 days ago
lmao its better than quadecas'
the legend of zach
the legend of zach 13 hours ago
As a song, but as a diss track quadeca was better
Leo Pablo
Leo Pablo Day ago
Cap
obama obama
obama obama 2 days ago
Tru
XZR
XZR 2 days ago
i guess we like this now xD
James Vhincent Lasquite
James Vhincent Lasquite 2 days ago
why are theyre so many people here XD
ken _l
ken _l 2 days ago
@Hehe Bum true
ken _l
ken _l 2 days ago
Wtf
Hehe Bum
Hehe Bum 2 days ago
Idk it still sounds good
Chackin Malackin
Chackin Malackin 2 days ago
Because.
Aubrey Hofmann
Aubrey Hofmann 2 days ago
I’m so confused why r we all here rn?
sebastien proust
sebastien proust Day ago
its just that good my guy
bobby.o7o
bobby.o7o 2 days ago
Happy comment day🥳
Plug life
Plug life 2 days ago
Comment day again
Duhboss
Duhboss 2 days ago
Comment day?
RizzTheGamer
RizzTheGamer 2 days ago
Were all here at the same time again
We will take over 4
We will take over 4 2 days ago
Whooooo
Yusuf Sadek
Yusuf Sadek 2 days ago
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Comment dayy
jamie williams
jamie williams 2 days ago
2:12 creepy
Bwithash
Bwithash 2 days ago
lmaoo what
Marx
Marx 2 days ago
Comments are today because the comment section is set to newest first...
LeagueBluelionN
LeagueBluelionN 2 days ago
wtf is going on?
Plug life
Plug life 2 days ago
Comment daaaay !!
marisa bissell
marisa bissell 2 days ago
comment day?????????????????????????????????
Natan Daniello
Natan Daniello 2 days ago
why every comment today??
Asad Jaffery
Asad Jaffery 2 days ago
KSI makes the best diss-tracks
_ R4MP4GE_
_ R4MP4GE_ 15 hours ago
@Asad Jaffery nah I actually fix computers for a living
_ R4MP4GE_
_ R4MP4GE_ 15 hours ago
@Asad Jaffery nice comeback. Tell your little brother to stop making comebacks
_ R4MP4GE_
_ R4MP4GE_ 15 hours ago
@Asad Jaffery well not really?? Otherwise I would be doing it.
Asad Jaffery
Asad Jaffery 18 hours ago
@_ R4MP4GE_ U probably SIMP on her
Asad Jaffery
Asad Jaffery 18 hours ago
@_ R4MP4GE_ idk why im responding to u
Saani Mohammed
Saani Mohammed 2 days ago
tf
29 martti
29 martti 2 days ago
why is everyone in the comments today
D47 83
D47 83 2 days ago
Who knows
Vasko Pompa
Vasko Pompa 2 days ago
haha
Gtfo Bot
Gtfo Bot 3 days ago
Ass song
XoXo Link
XoXo Link 3 days ago
Sorry jj But quadeca still kills it
XoXo Link
XoXo Link 2 days ago
@TwizzlyBlue Bet he is still getting burned by this lmao
TwizzlyBlue
TwizzlyBlue 2 days ago
bro this was 2 years ago
ZeefanPlayz
ZeefanPlayz 3 days ago
drilled into my heart because i was wearing headphones
oKidsRoastMe 2.0
oKidsRoastMe 2.0 4 days ago
Fun Fact: Quadeca rage quieted USposts😂😯✋
Alter Ice
Alter Ice 3 days ago
🤦‍♂️
Dylan Huxley
Dylan Huxley 3 days ago
LOL
Adrian Shilling
Adrian Shilling 3 days ago
bruh he is still on youtube
GalaxyTurtle
GalaxyTurtle 3 days ago
No quadeca beat ksi
PSK FIFA
PSK FIFA 4 days ago
Not rlly
Yonis Ali
Yonis Ali 4 days ago
ppl commenting tdy huh interesting
Tobi
Tobi 4 days ago
Well, atleast the beat is good...
Shut Up
Shut Up 4 days ago
And the flow
Green _
Green _ 4 days ago
Init, the beat goes hard
12E11Nikhil Joseph Mathews
12E11Nikhil Joseph Mathews 4 days ago
fye
Galaxy623Dodge
Galaxy623Dodge 4 days ago
mad
jamie williams
jamie williams 4 days ago
my fav
Catherine Astley
Catherine Astley 5 days ago
That isbella bar affected quadeca more then you think, felt sorry for KSI in this one, he getting so much shade over this whe there was really really no public info on quadeca except hjs ex girlfriend
HOLY CHICIN
HOLY CHICIN 5 days ago
why is everyone here these days 😂😂
syhn
syhn 4 days ago
balls
MVP Florxes
MVP Florxes 5 days ago
Idk
danidsds
danidsds 5 days ago
as a diss track, it's... well not good, but as a song, the flow is sick
Mohammed Ebrahim
Mohammed Ebrahim 3 days ago
@Marshmallow Dj lol
Briam Maco
Briam Maco 4 days ago
@Marshmallow Dj wtf
Marshmallow Dj
Marshmallow Dj 5 days ago
Obviously ya boy did da ting danno
Braindead Person
Braindead Person 5 days ago
dont get me wrong this is good but Quadeca won for sure
VAMPIRØ !
VAMPIRØ ! 5 days ago
The instrumental hella good but the disses ain’t it
shoto todorokiKSIStan
shoto todorokiKSIStan 5 days ago
JJ STOP TO MUCH FIRE AHGHHHHHHH BURNING 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
boyyo4 sho
boyyo4 sho 4 days ago
I just randomly decided to watch it yesterday because I saw someone who looked like quadeca, I wonder how many views this gets daily
Levan HoRo
Levan HoRo 4 days ago
@shoto todorokiKSIStan who's saying that
shoto todorokiKSIStan
shoto todorokiKSIStan 5 days ago
@Pin kid and Grimm Bro but people need to stop saying Ratio to ksi it’s annoying
Pin kid and Grimm
Pin kid and Grimm 5 days ago
@shoto todorokiKSIStan It is a good track so i can see why people come back and watch it
shoto todorokiKSIStan
shoto todorokiKSIStan 5 days ago
@Pin kid and Grimm I mean it was back in 2018 so I wouldn’t say it’s so old but aight you do have a point on it being old
Fiiisho
Fiiisho 5 days ago
this song is fire, ksi flows nice on this. but diss wise it was kinda a flop
SAKVRA
SAKVRA 4 days ago
@Farheen Hamad no it wasn’t 💀💀
Marshmallow Dj
Marshmallow Dj 5 days ago
Obviously ya did da ting danno da madness
Farheen Hamad
Farheen Hamad 5 days ago
Bitch the diss was good as well
shadow Reaper
shadow Reaper 5 days ago
This is shit ksi quadeca is better
Wasiq
Wasiq 4 days ago
No bru your ears are shit that's why
Yunita Yoeng
Yunita Yoeng 5 days ago
Yeah but this still works for me as a song rather than a diss. And quadeca and ksi has been friends now anyway
FaZe Applestic
FaZe Applestic 5 days ago
If this is fire, then quads diss made a second hell
shadow Reaper
shadow Reaper 5 days ago
Hi dude
Influenza Musk
Influenza Musk 5 days ago
this song is fire, ksi flows nice on this. Shoutout wuadeca too tho
Alex Genjoyian
Alex Genjoyian 6 days ago
you guys think this is straight trash bc you guys dont want him to diss Quadeca
Alex Genjoyian
Alex Genjoyian 5 days ago
@Davotoons what do you mean suck it and i know he dissed KSI first
Davotoons
Davotoons 5 days ago
@Alex Genjoyian suck it qaudecca dissed him first
Alex Genjoyian
Alex Genjoyian 5 days ago
@Davotoons Yes
Alex Genjoyian
Alex Genjoyian 6 days ago
@Deathwish699 Yeah cuz like we can say KSI is telling the truth and like telling lies
Deathwish699
Deathwish699 6 days ago
This disstrack is sick🔥....the way his flow goes with the beat, how he transitions to another flow, the music video,the roasts and all, is just phenomenal....the people who say it's bad don't have any sense in music
Average Velo
Average Velo 6 days ago
I love how this comment section is active TO THIS DAAY ..... TO THIS DAAYYYY
Marshmallow Dj
Marshmallow Dj 6 days ago
Mad ting danno da ting danno da madness innit danno
Rabbit TKO
Rabbit TKO 6 days ago
It sounds sick in 1.25 speed yk
Ian
Ian 7 days ago
There’s like 3 diss tracks on Ksi that I know that are actually okay
Ian
Ian 5 days ago
@Aidan Gold I think the best thing about Logan’s was the fact that he put Ksi innit
Aidan Gold
Aidan Gold 5 days ago
@Omar Landin his actually wasn’t awful, i wouldn’t listen to it more than once but it didn’t make my ears bleed, plus ethan’s were both pretty solid
Omar Landin
Omar Landin 6 days ago
Defo not Logan Paul
Mihail Bakov
Mihail Bakov 6 days ago
Yeah harry’s two and quadeca’s 😂😂
Vazimo
Vazimo 7 days ago
Ever since this song/diss was released ksi music has gone wayyyyy up
Kermit_Playz
Kermit_Playz 7 days ago
Dax when jj starts about him: 😦
Finn the Artist
Finn the Artist 7 days ago
I hope enough people understand the "I am the table" line bc it goes hard
scream
scream 7 days ago
Let’s be honest here we comeback for the comment section.
lil felix
lil felix 7 days ago
I made a ksi diss and it's fye asf
Youssef AFIFY 2027
Youssef AFIFY 2027 8 days ago
I literally watched every diss tracked on ksi and the reply
A R Y A N
A R Y A N 8 days ago
This beef between was better than the one with Logan paul
Yunita Yoeng
Yunita Yoeng 5 days ago
Yeah but they already became buddy in less than a year after this diss track
Elijah Baker
Elijah Baker 8 days ago
Jjs best flow
ciyth spre
ciyth spre 8 days ago
Who else coming back to this in 2021
Kyler Rugo
Kyler Rugo 8 days ago
Wait he said hol up with ur venting he knew about among us
A Living Thing
A Living Thing 8 days ago
Venting has different meanings
WyattWilkins! [OFFICIAL] [REALLY OLD ACCOUNT]
WyattWilkins! [OFFICIAL] [REALLY OLD ACCOUNT] 8 days ago
@ciyth spre So did this.
Fakerz
Fakerz 8 days ago
Among us didn’t create vent -
ciyth spre
ciyth spre 8 days ago
Among us came out in 2018
PK XD Helpers
PK XD Helpers 8 days ago
First Like an d replay
Alijah Wakefield
Alijah Wakefield 8 days ago
2 years later, still fire
Alijah Wakefield
Alijah Wakefield 5 days ago
@FaZe Applestic quad was spittin flames hotter than hell
type thorn
type thorn 5 days ago
@FaZe Applestic both are fire
FaZe Applestic
FaZe Applestic 5 days ago
If this is fire, then quads diss made a second hell
Kevin George
Kevin George 8 days ago
Beat is the best for every KSI song.
O P A P
O P A P 8 days ago
Ur the drama king so... ur crying after this? 👀 Jk
ALL SIDEMEN DISS TRACKS IN ORDER!
20:02
REACTING TO EVERY DISSTRACK AT ME
29:49
THANK YOU FOR 1 MILLION SUBS!
1:09
We made the ULTIMATE GAMING POD!
15:03
Hacksmith Industries
Views 866K
Rating My Best And Worst Songs
30:35
SIDEMEN ONE WORD INTERVIEW
17:13
8 Mile | Eminem's Final Rap Battles
06:35
Universal Pictures
Views 26M
SIDEMEN LIE DETECTOR
35:09
Sidemen
Views 17M
MY BRO vs MY BEST MATE
11:04
THANK YOU FOR 1 MILLION SUBS!
1:09
We made the ULTIMATE GAMING POD!
15:03
Hacksmith Industries
Views 866K
Doja Cat - Streets (Lyrics)
3:51
Lazy Lyrics
Views 913K
Chamuko
7:00
El Makabelico - Topic
Views 929K